Lilypie Breastfeeding tickers

zondag 26 juli 2009

Toch weer naar het ziekenhuis

Al een paar dagen had ik last van wat duizelingen en 'opvliegers', omdat dit vanochtend toch wel erg vaak voorkwam heb ik voor de zekerheid de verloskundige maar even gebeld. Hierdoor zijn we weer doorgestuurd naar Bronovo voor controle.

Uiteraard bleek hier weeer alles goed te zijn, net als eke keer CTG (hieronder op de foto te zien), echo, gevoeld..dus waar het bij mij elke keer vandaan komt, niemand weet het en elke keer is er ook weer een 'andere' reden zo waren het nu waarschijnlijk mijn hormonen.


Het klinkt allemaal een beetje cynisch denk ik, maar ik moet zeggen dat ik er ondertussen ook wel heel erg moe van wordt! Ben nu al ruim een maand aan het tobben hiermee, en wordt er alleen maar onzekerder van.
Omdat ik ook al een week heel slecht slaap vanwege voorweeën, heb ik 2 slaappillen meegekregen zodat ik een beetje bij zou komen op de hoop dat ik me dan ook weer wat beter zou gaan voelen.
Daarna werd ik naar huis gestuurd. Ik baal wel een beetje want hier schieten we ook niks mee op! Gelukkig gaan ze mijn situatie deze week wel in het gyneacologen-team bespreken, en dan hoor ik donderdag bij de standaard controle hoe en wat. Ik ben benieuwd!

Ook was het weer 2 weken geleden dat ik een foto van mijn buik(je) had geplaatst, dus daar was het ook weer tijd voor. Tobias heeft daarnet nadat we terug waren uit het ziekenhuis even een paar foto's gemaakt (hieronder).




2 opmerkingen:

Angela zei

jeetje meid ik hoop dat je donderdag dan te horen krijgt dat het nu genoeg geweest is en ze je gaan helpen want dit sloopt ook he? Heel veel sterkte en succes!
xxx

Anoniem zei

ach marije....wat een toestanden toch! Ik hoop zo dat je de laatste 14 dagen rustig mag doormaken en straks een gezond kindje in je armen mag houden. Ik wens je vanuit de Dordogne nog heel veel sterkte!!