Lilypie Breastfeeding tickers

maandag 24 mei 2010

4 jaar en 9 maanden

4 jaar waren Tobias en ik gister alweer samen! Wat hebben we een hoop meegemaakt, minder leuke dingen, maar vooral ook heel veel leuke dingen..de vakanties samen, leuke dagjes uit, samen een huisje gekocht, ons geregistreed partnerschap en natuurlijk de geboorte van Danique als hoogtepunt. Als we het nu toch over Danique hebben, zij was gister alweer 9 maanden. Gek hoor, zo lang als dat ze in mijn buik heeft gezeten is ze nu dus ook alweer bij ons. En het betekend ook dat ik nu volledig ontzwangerd ben (of zou moeten zijn haha)

Ze gaat als een trein en is een heerlijk kind! We genieten dan ook elke dag weer van haar met volle teugen..Omdat het gister zulk lekker weer was hebben we onze spullen gepakt en zijn we naar Scheveningen gegaan. Lekker een drankje en een hapje erbij en natuurlijk ook met Danique in het zand gespeeld..

..oefenen met lopen in het mulle zand..


..Samen papa, dat zand dat kriebelt tussen mijn tenen..


..Zitten op de grote stoel bij de strandtent..


..lekker spelen in het zand..


..kruipen door het zand..


..schelpjes zoeken..


.,het was een heerlijk dagje zo aan zee, met super mooi weer! Vandaag gelukkig ook weer lekker weer, en nog lekker vrij dus nog meer genieten..Beetje in huis rommelen en zo eens kijken wat Danique vind van een prive zwambad op het balkon ;)

Geen opmerkingen: