Lilypie Breastfeeding tickers

zondag 2 mei 2010

babyshower cupcakes

Voor gister had ik een leuke opdracht; 25 cupcakes voor een verassings-babyshower. De helft is gevuld met frambozencreme en de andere helft is kaneel cake met stukjes chocolade gevuld met een stukje fudge. Omdat de aanstaande ouders nog niet weten of de baby een jongetje of een meisje wordt, dus ook de helft in blauw en de andere helft in roze. Ik heb geprobeerd van elk cake-je weer een waar 'taartje' te maken en de gene die ze op kwam halen vond ze in ieder geval erg leuk! Ik ben benieuwd hoe de aanstaande moeder reageerde..





Ondanks het slechte weer van vandaag zijn we met mijn broertje en zijn vriendin naar de Efteling geweest, het weer viel daar gelukkig mee en we hebben een enorm gezellige dag gehad. De foto's moet ik nog op de computer zetten en zal ik morgen dan ook hier posten, want morgen ben ik lekker nog een dagje vrij!

1 opmerking:

Angela zei

nou ik heb het al gezegd he ik vind ze geweldig leuk geworden!
xxx