Maar ook mijn eigen mama en oma verdiende wel een cadeautje, dus zodoende heb ik voor hen een mini taartje in de vorm van een theepotje gemaakt met bijbehorend kaartje waarop de uitnodiging voor een gezellige hiogh teah staat, maar snel een datum prikken dus!
Ze zijn gemaakt met fruitcake en gevuld met zelfgemaakte chipolatabavaroise en abrikozenjam.
Dan nog een kleine update over mijn lieve schatje want wat is ze verschrikkelijk snel gegaan de afgelopen 2 weken zeg! ik heb het al half een paar keer gezegd hier op mn blog maar mevrouwtje kan 'ineens' zichzelf optrekken, zelf gaan zitten, mama zeggen en kruipen! Dat heeft natuurlijk de nodige gevolgen en dus zijn en haar bedje en de box naar beneden gezet deze week
Ja het is een heerlijk wijs ding! Een klein lief ondernemend meisje waar we verschrikkelijk trots op zijn :)

Geen opmerkingen:
Een reactie posten