Lilypie Breastfeeding tickers

maandag 31 mei 2010

poezentaart

Voor de verjaardag van mijn nichtje Nicole vandaag mocht ik de taart verzorgen. Haar wens was een bolletje wol met een poesje erop..nou zou dat wel een erg klein taartje worden, dus ik heb hem iets uitgebreid, maar wel met bol(letje) wol en meerdere poesjes!
Ze werd 13 en dat heb ik met staande zilvere met glitters bewerkte cijfers aangegeven, en de rand is afgewerkt met witte en roze bloemetjes.




Het was een naturel biscuitcake gevuld met rodevruchten vullingen. Een laag kersenvlaaivulling, 1 laag door mijn oma gemaakte aardbeienbessenjam en een laag zelfgemaakte frambozen kwarkbavaroise. Hij ging schoon op, en zelf heb ik ook nog een stukje geproefd..lekker dat hij was!(al zeg ik het zelf) Echt een aanrader deze vulling..

1 opmerking:

Angela zei

super leuk geworden meid zoals ik van de week al zei, leuke poesjes hoor! gepriegel met die nageltjes he? Op naar de volgende!!!
Dikke X voor jullie en hopelijk tot snel ;-)