Lilypie Breastfeeding tickers

donderdag 20 mei 2010

geitjes

Het is alweer een paar dagen geleden, maar ik heb het dan ook wel heel erg druk gehad deze week op mijn werk. Naast dat ik gewoon mijn uren werk, volg ik op het moment ook nog 2 cursussen met het daarbij behorende huiswerk.
MAar goed, tot de orde van dit berichtje. Zondag was het zulk lekker weer, we wilde er even op uit. Met z'n drietjes zijn we op de fiets naar mijn opa en oma geweest en van daaruit met de auto richting geitenboerderij het Geertje. Laatst zijn Danique en ik er ook al eens geweest, maar nu met z'n drietjes en daarnaast blijven die kleine geitjes toch leuk.



Voordeel bij deze boerderij is dat de geitjes nu nog erg klein zijn en het wat toegankelijker is voor Danique, ook kun je bij de geitjes in het hok en dus echt dichtbij komen.



Wat ook leuk is is dat je er tegen een klein bedrag kleine flesjes geitenmelk aan de lammetjes voeren. Maar toen Danique die flesjes zag zette ze het zelf op een gillen en probeerde ze in haar eigen mondje te krijgen, klein hongerlapje! Zo zat ik dus 2 'kindjes' te flessen in het geitenhok!



Op de terugweg nog een lekker kopje soep gegeten bij mijn oma, zo was het een geslaagde dag!

Geen opmerkingen: