En ik moet zeggen, ik vind hem toch best leuk geworden..Een deel van de gebruikte embellies komen uit mijn kerststuk van afgelopen jaar.
zondag 9 mei 2010
gescrapt
Ik was foto's in mijn nieuwe fotolijstjes aan het doen, en ineens kreeg ik een leuk idee...een half uurtje later lag deze LO helemaal klaar voor mn neus. En dat terwijl ik al maanden een enorm grote scrappersblock had..
En ik moet zeggen, ik vind hem toch best leuk geworden..Een deel van de gebruikte embellies komen uit mijn kerststuk van afgelopen jaar.


En ik moet zeggen, ik vind hem toch best leuk geworden..Een deel van de gebruikte embellies komen uit mijn kerststuk van afgelopen jaar.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Geen opmerkingen:
Een reactie posten