Lilypie Breastfeeding tickers

zondag 9 mei 2010

gescrapt

Ik was foto's in mijn nieuwe fotolijstjes aan het doen, en ineens kreeg ik een leuk idee...een half uurtje later lag deze LO helemaal klaar voor mn neus. En dat terwijl ik al maanden een enorm grote scrappersblock had..

En ik moet zeggen, ik vind hem toch best leuk geworden..Een deel van de gebruikte embellies komen uit mijn kerststuk van afgelopen jaar.


Geen opmerkingen: