Lilypie Breastfeeding tickers

zaterdag 15 mei 2010

Logeren met Rick

Afgelopen nacht heeft mijn neefje rick hier geslapen. Het is altijd erg leuk als hij weer eens komt. Gister hebben we op het plein hier een broodje gegeten en ingredienten voor onze taarten gekocht. 'sMiddags hebben we allebij een taart gebakken. Ze zijn wel allebei 'afgekeken' maar daarom niet minder leuk, ennnn zo moet je het leren toch? Leuk om te oefenen dus..

Rick wilde graag de giraffentaart maken, en hij heeft hem eigenlijk helemaal zelf gemaakt. Voor het hoofd van de giraf ook echt wilde blijven staan waren we wel even verder, maar uiteindelijk is het ons toch gelukt.



Ik heb een vrolijk dierenzwembadje gemaakt, ook 'afgekeken'. De vorige keren ging het boetseren nog wat moeizaam, dit keer vlogen de diertjes zo m'n handen uit!




Mijn taart is gevuld met zelfgemaakte limoenbavaroise, lekker fris, en een dun laagje mojitocreme..ben heeel benieuwd hoe dat smaakt, echt een uitprobeerseltje..
Rick wilde zijn taart vullen met aardbeienjam en aardbeienkwarktaart bavaroise, ook een hele goede (veilige) keus..altijd lekker!

Vanochtend kwam Rick natuurlijk ook nog even met Danique in het 'grote bed' knuffelen

Geen opmerkingen: