Uit eindelijk viel ze na het drinken bij mij nog in mn armen in slaap en hebben we samen nog anderhalf uur geslapen. Het gebeurd niet vaak meer dat ze echt bij mij in slaap valt maar ik blijf het toch echt heerlijk vinden!
Ook kwam gister Danique haar nieuwst aanwinst binnen, een schommel! Ondanks dat ik ziek in mn bedje lig/lag heeft Tobias hem voor haar opgehangen zodat ze hem toch even uit kon proberen.
Geweldig vond ze het! Het was zelfs zo erg dat toen Toob haar er even uit haalde om de schommel iets rechter te hangen ze het op een enorm krijsen zette...mutsie!

1 opmerking:
jaaaa lekker slopen! pixie sloopt gelukkig alleen alles wat van papier/karton is! (en dat is best veel!)
Succes met de kleine terrorist ;-)
xxx
Een reactie posten