Ze gaat ondertussen het hele huis door en vind vooral Luna haar eten erg interessant! Gelulkkig heb ik tot nu toe kunnen voorkomen dat ze het ook daadwerkelijk in haar mond stopte net als dat ze met alles doet...hahaha
Nou een fijne zondag allemaal, wij gaan zo op weg naar geitenboerderij 't Geertje en even langs mijn opa en oma...

1 opmerking:
ahh lief en ook ergens wel vermoeiend he? Overal op letten ,en vooral dat ze niet klettert omdat ze zich weer ergens aan op trekt! Maar het is wel ehel erg grappig vind ik zelf! Geniet er lekker van, doet zij nl ook zo te zien, glimworpje
xxx van mij voor jullie! <3
Een reactie posten