Alweer heel wat ideetjes, maar dit zijn de LOtjes voor nu:
maandag 24 mei 2010
eindelijk weer eens..
Van de week een paar dingetjes gekocht om te proberen weer een beetje wat scrap inspiratie te krijgen en....het heeft gewerkt! Ik heb in 2 dagen al 3 lay outs gemaakt! Nou hebben we natuurlijk hier thuis ook een klein fotomodelletje zitten. dus foto's te over, maar ja de inspiratie lag een beetje op z'n gat!
Alweer heel wat ideetjes, maar dit zijn de LOtjes voor nu:





Alweer heel wat ideetjes, maar dit zijn de LOtjes voor nu:
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Geen opmerkingen:
Een reactie posten