Lilypie Breastfeeding tickers

zaterdag 22 mei 2010

Picknicken

Weer zo'n gezellig dagje achter de rug met mijn lieve zusje en haar zoontje. We zijn gezellig wezen picknicken in het park. Erg gezellig, lekker bij gekletst, wat gegeten en de kleintjes hebben wat gespeeld.


Natuurlijk hebben we ook nog even gebruik gemaakt van het mooie plekje met hoog gras en madeliefjes en natuurlijk het doorkomende zonnetje en dus de nodige foto's gemaakt.







's Avonds ben ik nog met Tobias en Danique lekker indisch gaan eten op de Pasar Malam op het Malieveld, ik ben er al vaker geweest maar het blijft leuk en natuurlijk ook lekker!

1 opmerking:

Angela zei

Ah wat lief en gezellig ook!!! Stopte ze het bloemetje niet meteen in d'r mondje? Pixie dus wel haha lief koppie hoor, vrolijke meid!!
xxx