Natuurlijk hebben we ook nog even gebruik gemaakt van het mooie plekje met hoog gras en madeliefjes en natuurlijk het doorkomende zonnetje en dus de nodige foto's gemaakt.
's Avonds ben ik nog met Tobias en Danique lekker indisch gaan eten op de Pasar Malam op het Malieveld, ik ben er al vaker geweest maar het blijft leuk en natuurlijk ook lekker!

1 opmerking:
Ah wat lief en gezellig ook!!! Stopte ze het bloemetje niet meteen in d'r mondje? Pixie dus wel haha lief koppie hoor, vrolijke meid!!
xxx
Een reactie posten