Bij binnenkomst stonden Pardoes en Pardijntje ons al op te wachten
Het leuke aan de Efteling is dat ze ook redelijk wat attracties hebben waar Danique ook in mee kon..Ze vond het geweldig!
Natuurlijk ook even een foto in het sprookjesbos op de welbekende paddenstoel..
Danique keek haar ogen letterlijk uit! hahaha
Het voordeel was dat het lekker rustig was en we bijna nergens hoefde te wachten, zo konden we makkelijk om beurten de achtbanen in (daarin kon Danique natuurlijk niet mee) en hebben we de droomvlucht wel 4x gedaan omdat Danique die echt geweldig vond!
Bij het laatste stuk waar je als het waren als een blaadje naar beneden roetsjt gilde ze het uit van plezier! Heerlijk toch?

1 opmerking:
wat een hoop leuke foto's en wat een leuke dag ook zo, jammer van het weer. Schattige foto van Danique ook met d'r gaperd open!
xxx
Een reactie posten