Lilypie Breastfeeding tickers

dinsdag 4 mei 2010

de efteling

Daar zijn ze dan!! Afgelopen zondag zijn we met mijn broertje Joost en zijn vriendin Mieke naar de Efteling geweest. Ondanks dat het weer niet heel erg mee zat, viel de hoeveelheid regen gelukkig wel mee en hebben we een super gezellige dag gehad!

Bij binnenkomst stonden Pardoes en Pardijntje ons al op te wachten



Het leuke aan de Efteling is dat ze ook redelijk wat attracties hebben waar Danique ook in mee kon..Ze vond het geweldig!






Natuurlijk ook even een foto in het sprookjesbos op de welbekende paddenstoel..





Danique keek haar ogen letterlijk uit! hahaha


Het voordeel was dat het lekker rustig was en we bijna nergens hoefde te wachten, zo konden we makkelijk om beurten de achtbanen in (daarin kon Danique natuurlijk niet mee) en hebben we de droomvlucht wel 4x gedaan omdat Danique die echt geweldig vond!
Bij het laatste stuk waar je als het waren als een blaadje naar beneden roetsjt gilde ze het uit van plezier! Heerlijk toch?

1 opmerking:

Angela zei

wat een hoop leuke foto's en wat een leuke dag ook zo, jammer van het weer. Schattige foto van Danique ook met d'r gaperd open!
xxx