Ja, ja, gister was het zo ver...al even konden haar beentjes wel al kruipen, maar nu gingen ook de armpjes mee en kwam onze kleine grote meid vooruit!
Apen trotse papa zag het als eerst, wat had hij daar lang op gewacht; "nu wordt het pas echt leuk" zei hij..haha
Mama heeft meteen maar even een stukje gefilmd zodat jullie het ook allemaal kunnen zien!
vrijdag 7 mei 2010
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

1 opmerking:
ahhh cuteeeee!!! nu nog wel ;-) volgende week niet meer lol!!
xxx
Een reactie posten