Danique en tante Jamie spelen in het zand
Mama en Danique
Hoeraaa!!!
Zo lief!! <3
kusje van mn allerliefste..
samen naar de zee en de bootjes kijken
natuurlijk nog even kietelen en gek doen ;)
en even knuffelen..
En als laatste nog even oefenen met stappen..stap stap stapper de stapper de stap stap stap..
Donderdag werden we ook weer verwacht op het consultatiebureau. Danique werd weer gewogen (7510 gram) en gemeten (70 cm). Ze is nog steeds erg klein voor haar leeftijd, maar was dit keer wel goed gegroeid..eindelijk een keer geen gezeur en gedoe over haar gewicht! We hoeven dit keer dan ook niet tussentijds terug te komen om haar te laten wegen :) Wel mag ze zoveel eten als ze wil, tot ze genoeg heeft zegmaar.. Nou houden we het natuurlijk wel een beetje binnen de perken, maar ze krijgt wel lekker wat meer fruit, avondeten en boterhammetjes! Nu hoeven we pas met 11 maanden weer en dan krijgt ze haar prikjes weer, gelukkig duurt dat nog even...

1 opmerking:
Wat een leuke foto's ook weer en wat een dotje is het toch he? Vrolijk grietje!!!
xxx
Een reactie posten