Lilypie Breastfeeding tickers

zondag 30 mei 2010

dagje Scheveningen

Heeel veel foto's van een gezellig dagje met 'tante' Jamie naar Scheveningen..We hebben lekker in het zand gespeeld, veel foto's gemaakt dus en niet te vergeten heerlijk tapas gegeten..Het was geen 30 graden, maar ondanks dat was het weer toch erg lekker en heb ik zelfs mijn arm verbrand ;) Voordeel was wel dat het niet zo druk was! hihi

Danique en tante Jamie spelen in het zand




Mama en Danique


Hoeraaa!!!


Zo lief!! <3


kusje van mn allerliefste..


samen naar de zee en de bootjes kijken


natuurlijk nog even kietelen en gek doen ;)



en even knuffelen..



En als laatste nog even oefenen met stappen..stap stap stapper de stapper de stap stap stap..


Donderdag werden we ook weer verwacht op het consultatiebureau. Danique werd weer gewogen (7510 gram) en gemeten (70 cm). Ze is nog steeds erg klein voor haar leeftijd, maar was dit keer wel goed gegroeid..eindelijk een keer geen gezeur en gedoe over haar gewicht! We hoeven dit keer dan ook niet tussentijds terug te komen om haar te laten wegen :) Wel mag ze zoveel eten als ze wil, tot ze genoeg heeft zegmaar.. Nou houden we het natuurlijk wel een beetje binnen de perken, maar ze krijgt wel lekker wat meer fruit, avondeten en boterhammetjes! Nu hoeven we pas met 11 maanden weer en dan krijgt ze haar prikjes weer, gelukkig duurt dat nog even...

1 opmerking:

Angela zei

Wat een leuke foto's ook weer en wat een dotje is het toch he? Vrolijk grietje!!!
xxx