Vanmiddag zat Danique zo lief een broodje met jam bij mij te eten, dat ik een klein stukje heb gefilmd..Heerlijk vind ze het broodjes eten en vooral het zelf doen. Ik geef steeds een klein stukje en dan doet ze het zelf in haar mondje.
Na het eten moeten we natuurlijk ook even schoonpoetsen, want die plak jam, dat is niet zo handig met spelen! Ohja leuk detail, aan het begin van onderstaand filmpje zegt Danique een paar keer 'mama'!!
De foto's van de Efteling moet ik nog steeds uitzoeken, ze komen sneeeeeel!
maandag 3 mei 2010
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

1 opmerking:
lieeffff die kleine knuistjes om dat broodje heen en wat een lol heeft ze aan eten zeg! Lekker van genieten zo lang het zo is!
xxx
Een reactie posten