Danique was dolblij haar eigen speelgoed weer te hebben en gewoon een boterham met smeerkaas te kunnen eten! haha We merken wel dat ze nog aan ons gehecht is, wij zijn natuurlijk op vakantie haar enige veilige haven geweest en je merkt dat ze nu nog erg graag bij ons is en ons erbij wil hebben met spelen. Mijn moeder heeft onze (van mijn broertjes) houte treinbaan van vroeger mee genomen voor Danique om te spelen en daar speelt ze dan ook al 3 dagen non-stop mee!
Ik ben lekker een beetje aan het rommelen in huis, net als Tobias. Gister was ik hier in Voorburg in een heel leuk winkeltje met allemaal decoratie stukken en speelgoed voor kinderkamers..Heel veel leuke dingen gezien, maar omdat het allemaal hand gemaakt is belachelijk duur! Nou dacht ik bij mezelf; ik probeer het gewoon zelf te maken!
Zodoende heb ik gisteravond mijn naaimachine maar uit de kast getrokken en wat stofjes en kantjes die ik nog had liggen en dit is het resultaat:
Hij hangt ondertussen al aan Danique haar kast! Ook heb ik gister op de terugweg naar huis 2 plaatjes hout gekocht voor een kapstokje en een spiegel samen voor maar €2,- (dat is toch een heel verschil met het kapstokje dat ik daar zag liggen voor €70!!!) en heb deze eerst ingesmeerd met primer zodat het hout niet zoveel verf opzuigt. Ondertussen zit er een mooie achtergrond kleur op en kan ik beginnen met de echte decoratie! Als ze af zijn zal ik ze hier natuurlijk weer laten zien.

Geen opmerkingen:
Een reactie posten