Lilypie Breastfeeding tickers

maandag 13 juni 2011

onstuimig avondje en relaxdagje

PFff dat was me even een avondje gister zeg!
Het begon al met het ongeluk dat we een kakkerlak ontdekte...voor ons Nederlanders is dat dus heel vies, hier is het wat normaler. Uieindelijk hebben we er bij elkaar (avond en vanochtend) 6 gevonden..De recptie handelde heel snel! We hoefde maar een kick te geven en ze kwamen om ze dood te maken. De spray die ze daarvoor gebruikte lieten ze voor ons ook staan, voorhet geval dat zegmaar..Toen we er vanochtend nog een vonden hebben ze speciale chloorballetjes neer gelegd om ze weg te houden..OEPS! Daar zat dus het probleem. Bij aankomst lagen er ook van deze balletjes in de badkamer en omdat wij dachten dat die voor hygiëne diende hebben we ze weggegooid in verband met Danique, eigen schuld dikke bult dus een beetje! Ondertussen hebben die balletjes hun werk weer gedaan, want nu einde van de middag hebben we er geen meer gezien!

Daarnaast hadden we de pech dat Danique nog steeds koortsig was, ze wilde overdag al niks eten, en ook 'savonds kregen we er niks in..Dat was nog niet zo erg, ze dronk redelijk en dat is uiteindelijk toch het belangrijkst! Toen ze 'savonds ook niet meer wilde drinken kwamen er toch wel wat zorgen op bij ons. We hebben onze gids en Jill gemaild voor wat advies en zijn gaan slapen.
Vanochtend werd Danique gelukkig vrolijk en koortsvrij wakker, maar belangrijker; ze vroeg gelijk om drinken! Eten gaat nog wat moeizaam (we zijn al blij dat we er een eierkoek, een zakje koekjes en een ijsje in hebben gekregen) maar drinken gaat weer goed! Ze heeft ondertussen heel wat water gedronken en 1,5 flesje vruchtensap. Zoals ik al zei is het nu eind van de middag en is ze nog koortsvrij, het gaat dus de goede kant weer op!

Vanochtend is Ineke, de Nederlandse vrouw van onze gids, langsgeweest bij het hotel om ons te informeren voor eventuele vervangers van zetpillen voor Danique. Gelukkig hebben we die nog niet hoeven halen, maar wat een service zeg en zo lief dat er zo met ons meegedacht wordt! Helaas hebben we haar niet zelf gesproken aangezien wij een paar boodschapjes aan het doen waren en aan de overkant bij de spa hebben genoten van een Balinese massage.

'sMiddags nadat Danique 2u had geslapen hebben we nog even lekker gezwommen bij het hotel. Het is hier heerlijk rustig en we hadden het zwembad dan ook voor ons alleen! Danique vond het heerlijk en vooral erg leuk om onder de 'tunnel' door te zwemmen. Er is een deel waar ze kan staan en een afgesloten deel wat echt wel vrij diep is.





We gaan zo een tentje zoeken om te eten, een beetje op tijd vanavond. Morgen hebben we ook nog een rustdag. We wilde eerst naar het strand gaan, maar omdat het zwembad hier zo lekker is en het ook wel heel makkelijk is met Danique hier rondom ons 'huisje' blijven waarschijnlijk gewoon lekker bij het hotel.

Tot snel weer!

Geen opmerkingen: