Lilypie Breastfeeding tickers

maandag 20 juni 2011

Welkom op Lombok

Even een kort berichtje!

Na een korte vlucht met een heftige landing aangekomen op Lombok.


Lombok is prachtig, veel ongerepter, veel meer prachtige natuur en wat bergachtiger. We zijn vanochtend met de taxi een stuk langs de kust gereden onderweg
naar de 'haven' (10 boten op het strand hahahaha geen pier of iets dergelijks te bekenen) waar vandaag we vertokken naar Gili Trawangan. We hebben daar een
boot gecharterd (dan betaal je meer en vaart hij voor jou alleen, maar we hadden geen zin om te wachten tot de boot vol genoeg was, je weet namelijk nooit
hoe lang dat gaat duren en het is vakantie..dus ach!) en zijn met een kwartiertje naar Gili Trawangan gevaren.



Het is hier echt prachtig en we genieten vol op van de zon, de zee en het heerlijke zwembad. Danique wilde er dan ook echt niet vanavond!

De foto's zeggen genoeg denk ik zo:




















3 opmerkingen:

Angela zei

oh ja gets wat hebben jullie het weer naar daar zeg! bah! hihihi echt een bounty eiland zeg! prachtig weer!!Ennuh dat wordt geen "mini" over indonesië maar een "mega maxi" ;-)
Geniet nog ff lekker meid!
Dikke knuffel van ons!!

Jill zei

mooi is gili trawangan hè!! jullie zullen het vast jammer vinden om vandaag alweer te vertrekken naar het vaste land... maar morgen gaan we eindelijk daten :)))))) Xxxx

pina zei

jeetje zeg wat een wondermooie plaatjes.....heerlijk genieten zeg...