Lilypie Breastfeeding tickers

woensdag 22 juni 2011

nieuw berichtje vanuit Indonesië

Wat hebben we genoten zeg van onze 2 rustdagen op Gili Trawangan. Het was er echt heerlijk. Prachtig eilandje, gezellige sfeer en zo een paar daagjes niks doen aan het zwembad was ook wel echt even lekker. Op Bali hadden we natuurlijk erg veel gezien en gedaan, dus dit was dan wel fijn.

De eerste dag hebben we nog met de paardentaxi (op Trawangan is geen motorverkeer!) een rondje over het mini eilandje gemaakt. Het was best een wild tochtje aangezien er veel hobbels in de weg zitten. Maar het was ook wel iets wat erbij hoort daar. Je rijd dan een heel stuk lamgs de kust, met prachtig uitzicht en een stuk door het binnenland langs het lokale dorpje en door het palmbomenbos.
Verder hebben we eigenlijk alleen maar lekker aan het zwembad gelegen. Danique was er ook echt niet weg te slaan en als ze door hadden dat we toch weg gingen (om te eten en omdat het ‘savonds donker werd) dan begon ze toch een partij te schreeuwen/huilen! Hihi klein waterratje...

Alle 3 een lekker kleurtje opgedaan, vooral Danique is echt poepiebruin en Tobias zijn rug is zo rood als een kreeftje! (ik had me wel goed ingesmeerd dit keer)



Gister in de loop van de middag zijn we met de boot weer terug gegaan naar het ‘vaste land’ van Lombok (de klinkt gek, want Lombok is ook een eiland!) gegaan. Het boottochtje was wel wat ontstuimiger, want de zee was wat wilder en aangezien ik al helemaal niet van de boten ben, was ik dan ook blij toen we er waren! Haha De taxi die we besteld hadden die kwam maar niet...en na zo’n 45 minuten wachten en kletsen met de schipper waren wij het wel zat! De schipper kende wel iemand die regelmatig ‘taxi reed’ en die ons wel naar het hotel kon brengen, we betaalde dan alleen wel flink meer (maar het viel nog mee hoeveel het is als je het omrekent) dan als we met de gewone taxi zouden gaan. Wij waren het allang zat en hebben dat aanbod maar aangenomen!

Bij het hotel lekker met zoetwater afgedouched aangezien ze op Trawangan alleen zout water hebben. Dat was wel even fijn dat zout van je lichaam af, en even lekker insmeren met after-sun.
Bij het hotel wat gegeten en op tijd gaan slapen, dat buiten leven maakt moe!









Nu is het hier ochtend en vertrekken we zo na het ontbijt naar Praya (centraal-Lombok) naar Jill, Khalid en Jaida! Met een tas cadeautjes gaan we zo de taxi in en we hebben er zin in! Sowieso zijn we heeeel benieuwd om hen te zien en waar ze wonen, maar ook de taxirit zal er waarschijnlijk een zijn die je niet elke dag maakt..

Liefs vanaf de andere kant van de wereld!
(Alleen voor Jill dit keer van heel dichtbij, aangezien zij ook altijd mijn verhalen volgt!)

Geen opmerkingen: