Lilypie Breastfeeding tickers

dinsdag 7 juni 2011

op de valreep...

Nog even op de valreep, want over 3 dagen zitten we al in het vliegtuig. Afgelopen weekend een heerlijk zonnig lang weekend gehad. Op zaterdag zijn we met mijn moeder gezellig naar Blijdorp geweest. Danique vond het ge-wel-dg! Het enthousiasme droop er van af en ze heeft weer een heleboel nieuwe dierennamen geleerd, haar favorie is toch wel de 'Pimwim' hihi..










MEt zere voeten gingen we weer terug naar huis en onderweg viel Danique al in slaap! Wat wil je, mevrouwtje wilde alles zelf lopen en absoluut niet in de kinderwagen...eigenwijsje!

Nou het eerstvolgende bericht zal waarschijnlijk vanaf de andere kant van de wereld zijn, tot dan!

Geen opmerkingen: