MEt zere voeten gingen we weer terug naar huis en onderweg viel Danique al in slaap! Wat wil je, mevrouwtje wilde alles zelf lopen en absoluut niet in de kinderwagen...eigenwijsje!
Nou het eerstvolgende bericht zal waarschijnlijk vanaf de andere kant van de wereld zijn, tot dan!

Geen opmerkingen:
Een reactie posten