Lilypie Breastfeeding tickers

vrijdag 24 juni 2011

laatste bericht vanaf Lombok

Gister avond zijn we na een korte vlucht van een half uurtje (maar wel met een uur vertraging!!!) aangekomen terug op Bali. Het was een enorme chaos bij de bagageband. Er kwamen 4 vliegtuigen van Garuda tegelijkertijd aan en van alle 4 de vluchten werden de koffers op 1 band gedaan!! Ach 3 kwartier verder liepen we eindelijk naar buiten waar Ateng ons al op stond te wachten. Hij bracht ons naar het hotel en na van kwamer gewisseld te zijn (eengezien we meteen bij binnenkomst weer een kakkerlak tegen kwamen..grrrr!!) lagen we rond 12u eindelijk op 1 oor!

De rest van de dag was heerlijk, ons laatste dagje op Lombok hebben we lekker rustig aan gedaan en bij het hotel van het zwembad en het lekkere eten genoten...





We hebben echt het idee dat Lombok nog veel meer te bieden heeft als dat we nu gezien hebben en vertrokken dan ook met pijn in ons hart maar wel met een heleboel mooie herinneringen terug naar Bali!

Geen opmerkingen: