Lilypie Breastfeeding tickers

donderdag 8 oktober 2009

Adore

Zo, gister avond heb ik toch nog even mij LOtje af kunnen maken! Toch vind ik hem niet helemaal leuk geworden, maar misschien komt dat omdat hij voor mijn doen vrij 'leeg' is wat betreft embellies en ik daar gewoon nog even aan moet wennen haha.





1 opmerking:

Angela zei

het is inderdaad niet helemaal een "marije-lootje" maar hij is wel lief hoor! de foto springt er in ieder geval goed uit!
xxx