Hoi, Ik ben Marije. Ik ben 24 en woon in Voorburg. Ik woon samen met Tobias, en 23 augustus 2009 is onze dochter Danique geboren. Samen hebben we een kat, een cavia en een konijntje.
Zo, gister avond heb ik toch nog even mij LOtje af kunnen maken! Toch vind ik hem niet helemaal leuk geworden, maar misschien komt dat omdat hij voor mijn doen vrij 'leeg' is wat betreft embellies en ik daar gewoon nog even aan moet wennen haha.
1 opmerking:
het is inderdaad niet helemaal een "marije-lootje" maar hij is wel lief hoor! de foto springt er in ieder geval goed uit!
xxx
Een reactie posten