Lilypie Breastfeeding tickers

woensdag 14 oktober 2009

Julian

Gisternacht is mijn zusje bevallen van een zoontje, Julian. Gelukkig maken ze het allebei erg goed. Danique heeft er nu dus een neefje bij en ik ben tante geworden!



Samen met mijn 2 broertjes hebben we een heel mooi cadeau gemaakt, maar ik kan hem helaas nog niet laten zien..want mijn zusje heeft hem nog niet gezien! haha En zoals jullie begrijpen gaat dat natuurlijk voor..De foto's heb ik al gemaakt en zal ik laten zien zodra we ons cadeau hebben gegeven.

Hier thuis gaat alles goed! Morgen moeten we met Danique samen terug naar Bronovo als controle, omdat ik daar bevallen ben. Ik verwacht niet heel veel bijzonders aangezien alles hier zo goed gaat..:)





Vandaag zijn mijn moeder en Guus hier langs geweest om met Danique te knuffelen en haar lekker in badje te doen..ze vond het super en ik heb zelfs ook stukjes gefilmd, erg leuk voor later!

2 opmerkingen:

jacqueline zei

He Gefeliciteerd Tante Marije wahahaha.
Wat leuk ook voor je ouders zo snel achter elkaar opa en oma!
Nou geniet van je kleine mooie meisje en van je nieuwe neefje.

Groetjes Jacqueline

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je neefje, leuke naam Julian! :) Ik hoor er morgen wel meer over. ;)

xx Sasz