Lilypie Breastfeeding tickers

dinsdag 6 oktober 2009

bij oma

Van de week zijn we bij mijn opa en oma geweest, dat is altijd weer een feestje voor Danique! Lekker knuffelen en op schoot zitten..ze zijn dan ook apen-trots op hun eerste achterkleinkind(je)
Dit keer was ook hun logeerhondje Boemer er en ook zij vond Danique wel heel lief en interessant, het liefst kroop ze bij Danique op schoot hihi






Vandaag zijn Danique en ik lekker samen thuis en doen we ook echt niet zo veel, vooral samen knuffelen! Ik ben ook begonnen met scrappen, want daar is het super weer voor..koud guur en regen, bah! Als het af is zal ik het natuurlijk laten zien!

Duss tot snel!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve foto's! Ik zie veel van jou in Danique in de 2e foto. :)

xx Sasz

Angela zei

gezellig hoor bij oma en boemer! wat een koppies trekt ze toch weer!