Lilypie Breastfeeding tickers

zaterdag 10 oktober 2009

samen

Morgen is Danique alweer 7 weken oud! Gelukkig gaat alles nog steeds super met haar, en met ons. Ik voed haar nog steeds zelf wat ook prima gaat. Ze slaapt goed en is echt een schat van een kind. Een rustig en tevreden babytje waar wij natuurlijk onwijs van genieten!

Knuffelen doe ik natuurlijk heeel veel met mn kleine lieve mooie meisje, mja ik ben ook meestal diegene die de foto's maakt, dus heel veel foto's van mij met Danique had ik niet...daarom heeft Tobias er nog maar even een paar voor me geschoten, waarvan ik deze het leukst vond.




Samen met papa douchen vind ze ook heerlijk! Zoals Toob het zegt; ik ga vanavond weer met mn dochter douchen, want het is zo lief om te zien dat ze daar zo van geniet! En dat is ook echt zo!!




Ondertussen krijg ik ook weer steeds meer 'zin' om in plaats van alleen maar voor Danique te shoppen ook weer eens wat voor mezelf te kopen, en dat was ook wel een beetje nodig..haha
Ik heb een stuk van mn haar afgeknipt (alleen de puntjes hoor ;) haha) en een nieuw paar laarzen gekocht. Straks ga ik ook nog even kijken voor iets van een broek en een vest of iets dergelijks, lekker shoppen dus!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Aww de 2e foto is heel erg lief!! En heb je nog fijn geshopt vandaag? ;)

xx Sasz

Angela zei

ach gossie wat een snoetje toch weer!!!