Lilypie Breastfeeding tickers

maandag 12 oktober 2009

LO; love

Zoo mijn scrappingmood begint echt door te zetten! nou de tijd nog vinden om wat meer te scrappen, want met een drukke agenda en een babytje is dat niet altijd makkelijk..

Ik heb een (voor mijn doen) rustige LO gemaakt, het papioer vond ik namelijk al erg druk! Het papier heb ik bewerkt met glimmermist en verder heb ik kant, bloemen, thickers en hotfix gebruikt...


3 opmerkingen:

Angela zei

hij is idd wel wat leeg voor jouw doen maar toch erg schattig, hoeft ook niet zoveel op want anders zou het de aandacht afleiden van je foto! moet er ff aan wennen hoor!

Anoniem zei

Ik heb er geen verstand van maar ik vind hem mooi geworden. :-)

xx Sasz

Anoniem zei

Wauw die is weer gaaf zeg!
Liefs Nicole