Lilypie Breastfeeding tickers

dinsdag 20 oktober 2009

lekker een dagje thuis

Jaaa, het is me eindelijk gelukt! Een foto waarop Danique echt lacht...hij is dan wel van de zijkant..maar het is wel een echte lach, met tong en al! hihi


's avonds thuis in haar pyjama hebben we op ons bed nog even met haar liggen 'spelen' en een paar mooie foto's geschoten...ik maak zoo veel foto's, je kan wel zien dat ik helemaal verliefd en trots op haar ben! haha




Gister heeft Danique ook een poos in haar wipstoeltje gezeten, ze begint dat ondertussen ook steeds leuker te vinden..De eerste paar keren was ze het er absoluut niet mee eens..maar nu heeft ze door dat het eigenlijk best leuk is! Op die manier heb ik even mn handen vrij en is ze er toch helemaal bij




Mama en Danique (L)




En aan het eind van zo'n uurtje spelen en met mama knuffelen, valt ze toch weer lekker in slaap...voor het eerst met haar knuffel ook echt in haar handje! Wat een schatje is ze toch!

1 opmerking:

Angela zei

wat een schatje toch! Ben blij dat ik jullie morgen in het echt mag bewonderen ;-) zal ik wat foto's van jullie maken, hoef je niet zo moeilijk te doen met die uitgestrekte arm hihihi
xxx
ps ik heb er zo'n zin in! Ik ga zo lekker scrapvoer inslaan!