's avonds thuis in haar pyjama hebben we op ons bed nog even met haar liggen 'spelen' en een paar mooie foto's geschoten...ik maak zoo veel foto's, je kan wel zien dat ik helemaal verliefd en trots op haar ben! haha
Gister heeft Danique ook een poos in haar wipstoeltje gezeten, ze begint dat ondertussen ook steeds leuker te vinden..De eerste paar keren was ze het er absoluut niet mee eens..maar nu heeft ze door dat het eigenlijk best leuk is! Op die manier heb ik even mn handen vrij en is ze er toch helemaal bij
Mama en Danique (L)
En aan het eind van zo'n uurtje spelen en met mama knuffelen, valt ze toch weer lekker in slaap...voor het eerst met haar knuffel ook echt in haar handje! Wat een schatje is ze toch!

1 opmerking:
wat een schatje toch! Ben blij dat ik jullie morgen in het echt mag bewonderen ;-) zal ik wat foto's van jullie maken, hoef je niet zo moeilijk te doen met die uitgestrekte arm hihihi
xxx
ps ik heb er zo'n zin in! Ik ga zo lekker scrapvoer inslaan!
Een reactie posten