Samen in de box, ondanks dat ze 7 weken schelen zijn ze qua lengte bijna even lang! Pixie is alleen wel een klein beetje molliger :P hihi Ennn het zijn echt 2 dametjes, zoals ik al vaker zei dat Danique een eigen willetje heeft, heeft Pixie die ook..en zo nam ik vervolgens Danique beschadigd weer mee naar huis! Een krabbel op haar wang en een uitgerekt oortje (een klein beetje overdreven..), ach het geneest wel weer die krabbel!
Angela en Pixie samen :)
En tot slot mocht Danique de mooie stoel van Pixie nog even lenen, lief heh!
Vanochtend zijn we naar het consultatiebureau geweest, Danique heeft haar eerste prikjes gehad en dat was natuurlijk even hard huilen! Ook is ze weer gewogen (5300 gram, 2 kilo gegroeid sinds haar geboorte!!) en gemeten (59 cm, met haar geboorte was ze 51 cm) en ook verder is ze weer helemaal goed gekeurd! Over een maandje nu weer..
Toen we net thuis kwamen was het nog steeds even heel hard huilen, maar nadat ze vanmiddag aan een stuk door heel hard heeft liggen huilen 'lijkt' de rust weder gekeerd en is Danique weer lekker gezellig! Nu ligt ze bij papa op schoot te kletsen..de lieverds!

1 opmerking:
leuke foto's en een leuk verhaaltje, gelukkig dat Danique er tot nu toe nog niet zo veel last van heeft (van de prikjes). Heb nog tegen Pix gezegd dat ze Danique niet meer zo mag toetakelen omdat ze anders niet meer komt "spelen".
xxx
Een reactie posten