De hele hanger:
Hier in tweeen zodat je ook de details wat beter kunt zien..
Ik heb veel gebruik gemaakt van lintjes, kantjes, bloemetjes, andere embellies en stickles...
Ik ben ondertussen ook alweer begonnen aan een nieuwe LO dus die zal ook een dezer dagen wel af zijn, en dus hier te vinden zijn!

6 opmerkingen:
OHHWWW MEEEEEENNNN wat is ie gaaf geworden! Ik had het je al gezegd maar nu nog een keer! En ik zie dat je "mijn viltjes" gebruikt hebt! stoer! ik ga het idee van een hanger wel van je jatten hoor! (langere termijnwerk). Heel gaaf gedaan!
Super hanger Marije, de foto's zijn erg lief, super meis, knuf voor je meissie.
xxx Lilian
Wat ziet dat er gaaf uit! Echt heel leuk gedaan! En wat een super lieve foto's.
Groetjes Joyce
Oh die vind ik echt super gaaf!!!!!!!!
Geweldig mooi Marije!!
Groetjes Jacqueline
Die is mooi geworden! Dan heb je ook eer van al je scallopjes toch?!
Groetjes Boukje
Een reactie posten