Lilypie Breastfeeding tickers

maandag 26 oktober 2009

Danique hanger

Jeetje wat een werk zeg, zo'n scalloped rand! Maaar ik vind m leuk!! Het was heel gezwoeg, maar hier istie dan..mijn 'hanger' van Danique..De foto's die ik gebruikt heb zijn van de eerste keer dat ze een jurkje aan had. Ze was toen ongeveer een maand oud.

De hele hanger:


Hier in tweeen zodat je ook de details wat beter kunt zien..




Ik heb veel gebruik gemaakt van lintjes, kantjes, bloemetjes, andere embellies en stickles...
Ik ben ondertussen ook alweer begonnen aan een nieuwe LO dus die zal ook een dezer dagen wel af zijn, en dus hier te vinden zijn!

6 opmerkingen:

Angela zei

OHHWWW MEEEEEENNNN wat is ie gaaf geworden! Ik had het je al gezegd maar nu nog een keer! En ik zie dat je "mijn viltjes" gebruikt hebt! stoer! ik ga het idee van een hanger wel van je jatten hoor! (langere termijnwerk). Heel gaaf gedaan!

ScrapEnjoy zei

Super hanger Marije, de foto's zijn erg lief, super meis, knuf voor je meissie.

xxx Lilian

Anoniem zei

Wat ziet dat er gaaf uit! Echt heel leuk gedaan! En wat een super lieve foto's.

Groetjes Joyce

Anoniem zei

Oh die vind ik echt super gaaf!!!!!!!!

jacqueline zei

Geweldig mooi Marije!!

Groetjes Jacqueline

Boukje zei

Die is mooi geworden! Dan heb je ook eer van al je scallopjes toch?!
Groetjes Boukje