Op de terugweg naar huis zijn we langs het hertenkamp gelopen en de hertjes wat brood gevoerd.
Daarna door het park terug gelopen en wat foto's gemaakt. Danique lag de hele tijd te kijken naar alle gekleurde blaadjes aan de bomen! Toen we haar uit de wagen haalde voor de foto's keek ze ook heel erg naar de vallende blaadjes..
Op de terug weg zijn Tobias, Danique en ik nog even lekker gaan lunchen en hebben we bij de winkeltjes deze leuke knalroze poef gekocht voor op Danique haar kamertje. Ze heeft er al lekker even in liggen 'chillen' en vond het geloof ik wel wat! hihi

4 opmerkingen:
super foto's zeg! en foei voor het brood ;-) wat een lekker koppie toch ;-)! 12 januari dus "groot feest" ?
xxx
De poef is leuk zeg!
Ook vind ik de foto van jou en Danique samen erg mooi!
Liefs Nicole
Ooooo wat een sjuper foto's weer Marije!!!
Prachtige herfstfoto's en die van die roze chilkussen..wahahaha...geweldigggg!!!
Wow.... wat zijn het prachtige foto's geworden, en wat kijkt ze al lekker wijs....
enne alvast gefeliciteerd met jullie voorgenomen partnership.. maar wij horen elkaar nog wel voor die tijd.
liefs Lilian
Een reactie posten