Lilypie Breastfeeding tickers

vrijdag 30 oktober 2009

wandeling

Vandaag is Tobias ook een dagje vrij en zijn we met z'n drietjes langs het gemeentehuis geweest om voor Danique een paspoort aan te vragen, want tsja onze vakantie komt nu toch wel dichterbij! Ook hebben we voor onszelf geregistreerd partnerschap aangevraagd, wat op 12 januari zal gebeuren.

Op de terugweg naar huis zijn we langs het hertenkamp gelopen en de hertjes wat brood gevoerd.




Daarna door het park terug gelopen en wat foto's gemaakt. Danique lag de hele tijd te kijken naar alle gekleurde blaadjes aan de bomen! Toen we haar uit de wagen haalde voor de foto's keek ze ook heel erg naar de vallende blaadjes..










Op de terug weg zijn Tobias, Danique en ik nog even lekker gaan lunchen en hebben we bij de winkeltjes deze leuke knalroze poef gekocht voor op Danique haar kamertje. Ze heeft er al lekker even in liggen 'chillen' en vond het geloof ik wel wat! hihi

4 opmerkingen:

Angela zei

super foto's zeg! en foei voor het brood ;-) wat een lekker koppie toch ;-)! 12 januari dus "groot feest" ?
xxx

Anoniem zei

De poef is leuk zeg!
Ook vind ik de foto van jou en Danique samen erg mooi!

Liefs Nicole

jacqueline zei

Ooooo wat een sjuper foto's weer Marije!!!
Prachtige herfstfoto's en die van die roze chilkussen..wahahaha...geweldigggg!!!

ScrapEnjoy zei

Wow.... wat zijn het prachtige foto's geworden, en wat kijkt ze al lekker wijs....
enne alvast gefeliciteerd met jullie voorgenomen partnership.. maar wij horen elkaar nog wel voor die tijd.

liefs Lilian