Na haar badje was ze zo moe dat ze bijna meteen bij Nicole in haar armen in slaap viel!
Het was zulk mooi weer dat we besloten lekker een boswandeling te gaan maken in Meijendel. We zijn gestart met een lekkere pannenkoek in het restaurantje daar. Onderweg hebben we nog een paar mooie foto'tjes geschoten..
We hadden echter niet de makkelijkste route gekozen..of tenminste, niet een die kinderwagen-proof was! We zijn onderweg 3 trappen (op en weer neer) tegen gekomen, zandpaden en een stuk pad dat zo smal was dat de wielen van de kinderwagen te breed waren! Maar, met een heleboel lol hebben we alsnog onze boswandeling van ruim een uur af gemaakt..
Danique die had daar gelukkig niets van en heeft bijna de hele weg heerlijk in de boslucht liggen slapen!
Het was zulk lekker weer dat we op het buitenterras nog hebben afgesloten met een lekker stuk appeltaart en warme choco/cola! Een super gezellige en heerlijke dag dus :)
Gister hadden Danique en ik al net zo'n leuke dag! We zijn naar de scrapbookwinkel in Doorn geweest, waar we allemaal leuke spullies hebben gekocht en daarna zijn we door gereden naar Angela en Pixie! Wat een schatten :) We hebben het allebei (en ik gheloof alle 4 hihi) onwijs gezellig gehad, en ook nog wat foto's gemaakt, die zal ik er in de loop van de dag nog wel even op zetten!
Nu moet ik op gaan schieten, want ik moet over een uur op het consultatiebureau zijn met Danique.
Liefs!

1 opmerking:
leuke foto's en een lekkere wandeling! En jaaaaa Pixie en ik hebben het ook ongelooflijk gezellig gehad!!! Echt voor herhaling vatbaar ;-)
xxx
ps hopelijk is het goed gegaan met Danique bij het CB! Ben heeeel benieuwd hoe ze gegroeid is!
Een reactie posten