Lilypie Breastfeeding tickers

zondag 4 oktober 2009

eindelijk weer eens..

Zoo eindelijk weer eens gescrapt! Sinds Danique geboren werd heb ik eigenlijk amper gescrapt, sowieso omdat ik lekker veel tijd kwijt ben aan mijn meisje en natuurlijk ook graag veel met haar bezig wil zijn en knuffelen. Maar daarnaast konden wij al even niet bij de eettafel, want die had ik in beslag genomen met alle gekregen cadeautjes! Ik had Tobias beloofd dat als mijn kraamtijd over zou zijn (met 6 weken) ik de kaarten en cadeautjes op zou ruimen en een mooi plekje zou geven..Aangezien Danique vandaag alweer 6 weken is was dat dus dit weekend..weer wat afgesloten, jammer genoeg!

Wel kon ik nu weer even lekker scrappen en had ik met mijn vriendinnetje Karlijn afgesproken om dat samen met haar te doen! Zo gezegd, zo gedaan en hebben wij vanmiddag lekker zitten scrappen, ik heb een LO gemaakt met een foto van Tobias en Danique de eerste keer dat ze met haar papa mee mocht onder de douche..lief heh!





4 opmerkingen:

Angela zei

aaahhhh snoepig en je hebt je nieuwe prima's ook gebruikt zie ik!!! lekker he om weer aan de gang te zijn en helemaal gezellig zo met z'n tweetjes!!!
xxx

Anoniem zei

Heel erg mooi! :)

xx Sasz

ScrapEnjoy zei

Je bent het nog niet verleerd meis, want het is weer eens een schitterend vertederend lootje.
Knap gedaan meis.

liefs Lilian

Anoniem zei

Wauw..... je bent het nog niet verleerd hoor!
Ik vind het weer een geweldige LO!

Liefs Nicole