Lilypie Breastfeeding tickers

maandag 26 oktober 2009

eerste flesje

Zaterdag avond heeft Danique haar eerste flesje voeding van haar papa gekregen! Ik ben van de week gestart met kolven wat gelukkig er goed en makkelijk verloopt, dus nu was het Tobias zijn beurt..hij vond het zelf niet zoveel voorstellen ('ik heb haar toch ook wel eens water uit een flesje gegeven??') maar vond het geloof ik toch wel leuk om te doen!




Danique is weer helemaal hersteld van haar prikjes en gister al samen met Tobias langs zijn oma geweest..Zij hebben het onwijs leuk gehad, maar ik vond het maar niks en was blij dat Karlijn me gezelschap kwam houden! Wat een ramp zeg, de eerste keer echt lang alleen. Ik heb wel gemerkt dat ik het echt veeel erger vind als iemand haar meeneemt en ik alleen achter blijf dan dat ik haar achterlaat bij iemand en zelf alleen weg ga! We houden het maar op wennen denk ik dan..:(

Vanochtend zijn we op intake gesprek geweest bij het kinderdagverblijf waar Danique naar toe zal gaan. Omdat dit eigenlijk mijn collega'tjes zijn was het alleen maar erg gezellig omdat ik een hoop al weet! 4 november gaat Danique (en eigenlijk vooral ook ik/mama) wennen...Daarna hebben we nog een paar kleine boodschapjes in het winkelcentrum gedaan en nu zijn we lekker de rest van de dag samen thuis!

2 opmerkingen:

Angela zei

Ah jong mannen pffff ;-)
Fijn dat het zo goed loopt met kolven, hier is het momenteel drama! Maar gelukkig pikt ze de fles ook wel met bv/water en dan flesvoeding erop!
Het is idd wennen en niet leuk de eerste keren zonder je kindje, maar het went snel en kijk je juist weer uit naar de momenten dat je haar weer ziet!
xxx

Anoniem zei

Hahaha die eerste keren dat Cas ging wennen op het KDV (en ik dus alleen achterbleef) kan ik me nog goed herinneren.
Ik heb mezelf toen echt maar bezig gehouden omdat ik het vreselijk vond.

Maar troost je.... over een tijdje kun je ook weer genieten van de tijd die je soms hebt zonder kind.

Liefs Nicole