Omdat ik niet zo van de hele lange projecten ben, wilde ik graag even tussendooriets maken wat ook echt 'af' zou zijn, vandaar dit LO'tje met Melissa Frances papier en heel veel bloemen..Ik vind hem zelf helemaal leuk geworden, de bloemen, de kleuren, de foto...ja ik ben er blij mee!
Gister was Danique alweer 2 maanden oud! Raar maar waar, op dat 'soort' dagen denk ik toch nog telkens even terug aan mijn bevallingsdag...zo van; het is nu precies 2 maanden geleden dat..
Gister was ze nog een klein beetje zeurderig en niet helemaal lekker van haar prikjes, alhoewel ik moet zeggen dat het alles mee viel gelukkig! Luna die had dat blijkbaar door want ik heb haar wel tig keer uit de kinderwagen bak kunnen halen, terwijl ze er normaal niet eens naar om kijkt! Net als dat ze mij beschermde tijdens mijn zwangerschap deed ze dat nu ook bij Danique en ging steeds op haar benen liggen slapen..Danique had er gelukkig niks van en sliep gewoon door!

6 opmerkingen:
hoi hoi
wat ik je net al zei: "weer een echte Marije lo"!! Gaaf is ie geworden zeg! Zo noemen we pixie trouwens ook ;-) moet nou wel op houden hoor met al die gelijkenissen, wordt gewoon eng hihihi
xxxx
Je bent weer helemaal terug meis, het lootje is weer super....
Prachtige kleuren en een super mooi kind.
lieve groet Lilian
wauw zo zacht en lieve lo van je kleine meiske xx
Je Lootje is echt geweldig!!!!!!!
Helemaal prinsesachtig, echt heel erg gaaf!
En wat is Luna toch een lief beest!
Liefs Nicole
Prachtige LO! Het eerste jaar maakte ik elke maand een foto, precies op die dag, erg leuk om later terug te zien!
Groetjes Boukje.
prachtig lootje!!!! Geniet van je kleine meiske!!
Een reactie posten