Lilypie Breastfeeding tickers

woensdag 7 oktober 2009

mama is weer bezig geweest

Tsja ik kan wel bezig blijven! Ze is zoo mooi en lief en en en...dat kan ik wel vast blijven leggen..*zucht* Gister hadden we een dagje echt samen, en we hoefde lekker helemaal niks. Na haar badje heb ik haar helemaal gemasseerd met babyolie, heerlijk vond ze het ennn zo'n klein bloot babylijfje levert natuurlijk weer prachtige foto's op.












's Middags heb ik ook nog gescrapt, maar ik kan het nog niet laten zien omdat het een cadeautje is. Ook ben ik bezig met een LO die ik vandaag of morgen hoop af te maken. En ik heb foto's geprint voor een boekje van Danique haar eerste week, hiervoor heb ik mooie papiertjes besteld dus als deze er zijn dan kan ik daar ook mee aan de slag! Ik ben weer lekker op dreef :)

Nu eerst kraamvisite en daarna komt mn broertje eten, dusss dit was het weer voor nu!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Je bent lekker bezig zo te zien met foto's maken en het genieten daarvan! :D Ga zo door, hihi. ;)
xx Sasz

Angela zei

ahh lieve foto's weer meid en lekker blijven schieten hoor want stel je voor dat je er niet genoeg hebt! dat kan écht niet!
xxx