Lilypie Breastfeeding tickers

vrijdag 30 oktober 2009

LOtje

Ik vind de foto en de tekst nog steeds super mooi, maar toch ben ik over de uitwerking van het LOtje zelf niet helemaal tevreden..Ach ja, volgende beter dan maar!

2 opmerkingen:

Angela zei

het is idd niet helemaal jouw ding, maar de titel is geweldig!
xxx

Anoniem zei

Ik vind de tekst ook helemaal geweldig!
Het Lootje vind ik wel heel erg leuk, maar geen typische Marije!

Liefs Nicole