Lilypie Breastfeeding tickers

vrijdag 16 oktober 2009

uitwaaien

Gister moesten we voor de nacontrole terug komen in het ziekenhuis. Nou we dat stelde voor ons niet zo veel voor, ze stelden wat vragen en dat was het eigenlijk. Dat was voor ons snel klaar aangezien alles gewoon heel goed gaat, zowel met Danique als met mij, als met z'n drietjes!

Daarna zijn we lekker even uit gaan waaien op Scheveningen, we zijn maar kort geweest...want een beetje fris was het wel. Precies goed genoeg om even uit te waaien en een paar mooie foto's te maken!










Na het strand thuis was Danique lekker vrolijk aan het kletsen bij mij op schoot :)





3 opmerkingen:

Angela zei

super foto's!!! fijn dat alles goed was meid!
Oh ik hoop dat wij ook gauw met Pixie naar het strand kunnen, lijkt me zo leuk!
xxx

Anoniem zei

lekker zeg zo uitwaaien!
Ik vind het roze mutsje echt heel erg grappig!
Liefs Nicole

jacqueline zei

Wat een ontzettende mooie foto's Marije.
VInd vooral die van jouw met Danique dat je haar in de lucht houd zoooooooooo mooi!!!

Groetjes Jacqueline