Daarna zijn we lekker even uit gaan waaien op Scheveningen, we zijn maar kort geweest...want een beetje fris was het wel. Precies goed genoeg om even uit te waaien en een paar mooie foto's te maken!
Na het strand thuis was Danique lekker vrolijk aan het kletsen bij mij op schoot :)

3 opmerkingen:
super foto's!!! fijn dat alles goed was meid!
Oh ik hoop dat wij ook gauw met Pixie naar het strand kunnen, lijkt me zo leuk!
xxx
lekker zeg zo uitwaaien!
Ik vind het roze mutsje echt heel erg grappig!
Liefs Nicole
Wat een ontzettende mooie foto's Marije.
VInd vooral die van jouw met Danique dat je haar in de lucht houd zoooooooooo mooi!!!
Groetjes Jacqueline
Een reactie posten